09179130177

یکی از دغدغه‌های اصلی عروس و داماد و حتی خانواده‌های آن‌ها، برگزاری جشن عروسی آبرومندانه و باشکوه است. اطلاع از آپشن های باغ تالار عروسی و همچنین درک معیارهای مهم انتخاب تالار عروسی، از مهم‌ترین پارامترهایی است که باید برای آگاهی از آن زمان کافی اختصاص دهید.

 تیم تشریفات عروسی جیوانجی با فعالیت حرفه‌ای در این حوزه موفق شده است تا تجربیات صدها جشن عروسی را به شما منتقل کند و آگاهی‌تان را افزایش دهد.

پس اگر در شرف برگزاری جشن عروسی هستید و می‌خواهید اطلاعاتی درخصوص آپشن های تالار عروسی کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

چرا باید از آپشن های باغ تالار عروسی مطلع باشید؟

اکثر عروس و دامادها، در اولین تجربه برای برگزاری جشن عروسی اقدام می‌کنند. این رویداد مهم تنها یکبار در زندگی اکثر افراد اتفاق می‌افتد! پس بدیهی است که عدم تجربه در آن می‌تواند موجب پشیمانی و حسرت زیادی شود. به همین دلیل لازم است تا درک صحیحی از امکانات باغ تالار عروسی داشته باشید. دانستن آن‌چه می‌تواند به عنوان خدمات یا بدیهیات یک باغ عمارت ارائه شود، تصمیم گیری را برای مدیریت هزینه‌ها آسان‌تر می‌کند. به همین دلیل در این بخش آیتم های اضافه تالار عروسی و آیتم‌های عادی بر روی پکیج پایه امکانات باغ تالار را بررسی می‌کنید.

آپشن های باغ تالار عروسی

اجاره یک باغ عمارت لوکس و جذاب با امکانات مناسب، از اولین گام‌های برگزاری جشن عروسی است. این فضای شیک به شما اجازه می‌دهد تا دکوراسیون مدنظرتان را پیاده سازی کنید، جشن عقدتان را به همراه دکوراسیون خاص و یونیک برگزار کنید و همه چیز را مدیریت کنید.

2- پارکینگ مناسب

از امکانات مهم باغ عمارت عروسی، ارائه خدمات پارکینگ مناسب است. در یک باغ عمارت لوکس و فاخر، حتما فکری برای جا دادن خودروهای مهمانان شده است. دارا بودن پارکینگ جادار که امکان تردد تمامی ماشین‌ها در طول مدت زمان برگزاری جشن را فراهم کند، ویژگی مهم یک عمارت لوکس است. بسیاری از باغ عمارت‌های معمولی، یک فضای محدود برای پارکینگ مهمانان مشخص کرده‌اند که ماشین‌ها به شکل پازل در کنارهم قرار می‌گیرند. چنین فضایی تحت هیچ شرایطی استاندارد نیست و استفاده از آن موجب دردسر مهمانان است. چرا که هر فردی که اواسط جشن تصمیم به خروج از پارکینگ بگیرد، ناچار است تا منتظر جابه‌جایی چندین ماشین دیگر باشد! از سوی دیگر، در چنین پارکینگی مهمانان ناچار هستند تا سویچ خودرو را تحویل مسئول پارکینگ دهند تا در مواقع لزوم نسبت به جابه‌جایی خودرو آن‌ها اقدام شود. همین موضوع احتمالا خاطر مهمانان را مکدر می‌کند، چرا که به نوعی تجاوز به حریم خصوصی آن‌ها محسوب می‌شود. پس سعی کنید زمان بازدید از باغ عمارت، به این نکته توجه داشته باشید. موارد پیشنهادی جیوانجی به همراهان خود، از تمام این فیلترها گذشته است.

3- دکوراسیون خاص و جذاب

هرچند بسیاری از امکانات طراحی و اجرا دکوراسیون‌های خاص توسط تیم تشریفات جیوانجی امکان‌پذیر است، اما قطعا هزینه خاص خود را به همراه دارد. از سوی دیگر، هیچ تشریفاتی قادر به تغییر در معماری عمارت و امکانات جانبی آن نیست. به همین دلیل لازم است جزییات معماری سازه عمارت را درنظر داشته باشید. هرچه عمارت شما فضای بیرونی زیباتری داشته باشد، لوکس بودن جشن و فاخر بودن آن بیشتر نمایان می‌شود. یکی از ملزومات مهم جشن‌های لاکچری و باشکوه، برگزاری آن در باغ عمارت‌های لوکس و به نام است. مثلا، دارا بودن سردر زیبا هنگام ورود اهمیت فراوانی دارد. از سوی دیگر، ورودی عمارت از داخل باغ نیز، بخش مهمی است که مهمانان از آن عبور می‌کنند. نکته بعدی، دکوراسیون داخلی باغ عمارت است. فضای داخل، تزیینات سقف و دیوارها، جدا کننده‌های سالن و سرویس‌های بهداشتی، همگی در مجموع یک عمارت خاص و شیک را ایجاد می‌کنند. پس سعی کنید هنگام بازدید از باغ عمارت به این نکات توجه کنید. اگر به دیزاین خاصی علاقه‌مند هستید، حتما در زمان مشاوره با تیم جیوانجی بیان کنید تا عمارت‌های متناسب با سلیقه‌تان را معرفی کنیم.

4- انبار دکوراسیون و اکسسوری

در بیشتر باغ عمارت‌های لوکس، یک انبار وجود دارد که انواع اکسسوری و لوازم تزیینی مرتبط با چیدمان در آن قرار گرفته است. ظروف مختلف پذیرایی در سبک‌های متفاوت و میز و صندلی‌های متنوع با انواع رومیزی و تزیینات وجود دارد. اگر در زمان عقد قرارداد با باغ عمارت، هزینه استفاده از این انبار را ارائه کنید، می‌توانید تمام تزیینات آن را در فضای مناسب مشاهده کنید. درواقع، تیم تشریفات شما با ارزیابی کیفیت اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی این انبار، می‌تواند تصمیم بگیرد که در روز جشن عروسی به آن‌ها احتیاج دارید یا خیر. معمولا لوسترهای محوطه، شاه نشین‌ها، دکوراسیون روستیک، مبلمان محوطه و لوازم این‌چنینی در انبار وجود دارد. فاخر بودن لوازم این انبار به تشریفات کمک می‌کند تا هیچ لوازمی را، از انبار خود یا ظروف کرایه به باغ عمارت منتقل نکند و از همان موجودی انبار بهره ببرد. هرچند این امکانات تنها در برخی باغ عمارت‌ها وجود دارد و از جمله آیتم های اضافه تالار عروسی محسوب می‌شود.

5-امکانات محوطه باغ عمارت

یکی از بدیهی‌ترین آپشن های باغ تالار عروسی که عروس و داماد از باغ انتظار دارند، فراهم کردن محوطه زیبا و دیزاین شده است. رعایت اصول طراحی باغ و قرار دادن المان‌های مختلف روشنایی، جوی آب و استخرهای شیک با آب نما مناسب، پل‌های فانتزی و پله‌های جذاب در سطوح مختلف باغ، همگی از جمله مزایا و امکانات محوطه باغ محسوب می‌شود. گاهی یک محوطه آنقدر جذاب است که عروس و داماد تصمیم می‌گیرند بخش مهمی از جشن‌شان را در این محوطه برگزار کنند. قراردادن میز و صندلی‌های متنوع در این فضا نیز، موجب می‌شود تا همه چیز به زیباترین شکل ممکن خودنمایی کند. محوطه باغ عمارت نقش مهمی در برگزاری جشن‌تان دارد. به همین دلیل باید در این خصوص کمی ریزبین باشید و جزییات ماجرا را بررسی کنید. اگر برای انتخاب به همراه تیم تشریفات جیوانجی اقدام کنید، تمام این فیلترها به طور اتوماتیک بررسی می‌شود و کم و کاستی‌های آن با شما درمیان گذاشته می‌شود. این کار مزیت زیادی دارد و سبب می‌شود تجت هیچ شرایطی پس از عقد قرارداد پشیمان نشوید و کم و کاستی‌ها را بعد از آن مشاهده نکنید.

6-سازه‌های چند منظوره

یکی از آپشن های باغ تالار عروسی که باید در خصوص آن توجه زیادی داشته باشید، دارا بودن سازه‌های چند منظوره است. هر باغ عمارت لوکس، لازم است تا یک سالن مناسب برگزاری عقد داشته باشد. این سالن‌ها گاهی به شکل سالن شیشه‌ای در فضای عمارت لوکس قرار گرفته‌اند و گاهی نیز، به شکل یک آلاچیق چند منظوره در وسط آبنما واقع شده‌اند. در هر حال چنین فضایی می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن هیجان زده کند و حال و هوای برگزاری یک جشن اروپایی را به فضا ببخشد! وجود یک فضای مناسب جهت کافی شاپ یا چای خانه سنتی، از آیتم های اضافه تالار عروسی محسوب می‌شود. معمولا مهمانان ساعاتی برای استراحت در این فضا حضور پیدا می‌کنند و پذیرایی آش، چای ایرانی کمر باریک و نبات به همراه قلیان از جمله لوازم پذیرایی این بخش سنتی است. گاهی نیز، چنین فضایی مختص کافی شاپ یا قرار گرفتن ون کافه است که انواع نوشیدنی و کوکتل در آن سرو می‌شود و مهمانان حاضر در محوطه می‌توانند از خدمات این فضا استفاده کنند.

7- فضای سرگرمی کودک

برای عروس و دامادهایی که اقوام‌شان کودکان زیادی دارند، بهترین گزینه انتخاب باغ عمارتی است که کودکان در آن فضای مجزا و مناسبی داشته باشند. برای مثال، زمانی که یک زمین بازی مجزا یا اتاق بازی در اختیار کودکان قرار گرفته باشد، قطعا شاهد دویدن آن‌ها وسط سالن عروسی نخواهید بود. اگر تجربه عروس و دامادهای دیگر را جویا شوید، احتمالا از حضور بچه‌ها در جشن بسیار کلافه شده‌اند! عدم کنترل کودکان و زیر دست و پا بودن آن‌ها در بخش‌های مهم جشن عروسی مثل رقص تانگو، برش کیک و… به شدت آزار دهنده است. پس سعی کنید با مشاوران جیوانجی، این موضوع را درمیان بگذارید تا باغ عمارت مناسبی برای‌تان انتخاب کنند که زیرساخت مناسبی برای کنترل کودکان دارد. معمولا در چنین شرایطی تشریفات جیوانجی  پیشنهاد فراهم کردن یک مربی مخصوص کودکان یا دعوت از عروسک‌های متحرک برای کنترل کودکان را می‌دهد. تدارک پکیج‌های سرگرمی کودکان به تعداد آن‌ها نیز فکر خوبی است. پس حتما در این زمینه با دقت و توجه بیشتری اقدام کنید تا روز جشن‌تان با حضور این کودکان خراب نشود.

8- نورپردازی مناسب

هرچند تشریفات شما حرفه‌ای و لوکس باشد، اما هیچ چیز جای نورپردازی اصلی عمارت عروسی و محوطه را نمی‌گیرد. اگر باغ عمارتی در این زمینه کم و کاستی داشته باشد، قطعا تاثیر آن را در تمامی ابعاد ماجرا مشاهده خواهید کرد. از آن‌جایی که اکثر بازدیدها در روز انجام می‌شود، گاهی هیچ امکاناتی برای مشاهده نور محوطه، سالن و فضای خارجی باغ عمارت وجود ندارد. به همین دلیل باید عکس و فیلم‌هایی از شب عمارت‌ها مشاهده کنید یا حتما در ساعات پایانی روز برای بازدید اقدام کنید. مشاورین جیوانجی با اطلاع از ویژگی‌های باغ تالارهای عروسی می‌توانند به بهترین شکل در انتخاب حساس این بخش، همراه‌تان باشند.

9- برق اضطراری

شاید اصلا تصورش را نکنید که اگر در ساعت برگزاری جشنی که ما‌ه‌ها برای آن زحمت کشیده‌اید، برق قطع شود تکلیف چیست؟ چطور در تاریکی مطلق یک باغ عمارت جشن را ادامه دهید؟ برای پیشگیری از چنین اتفاق ناخوش آیندی باید حتما وجود برق اضطراری در جشن را بررسی کنید. این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا شرایط غیرمعمول و اتفاقی را مدیریت کنید و بدون دغدغه جشن‌تان را ادامه دهید.

سوالات پر تکرار کاربران درباره تشریفات مجالس در شیراز

قیمت تشریفات عروسی در شیراز چقدر است؟

قیمت تشریفات عروسی در شیراز شاید با دیگر شهرهای ایران متفاوت باشد. اما در همه شهرها این قیمت به مواردی چون نوع باغ یا تالار، تعداد میهمانان، نوع سرویس دهی، تعداد خدمه و پیش خدمت، نوع پلن های اجرایی توسط تشریفات، غذا، میوه و وسایل پذیرایی، موقعیت جغرافیایی تشریفات و ... بستگی خواهد داشت. بسیاری از تشریفات با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین پلن را برای شما اجرا خواهند کرد که باید در این رابطه با تشریفات مورد نظر به توافق برسید.

ویژگی های یک تشریفات مجالس خوب در شیراز چیست؟

یک تیم تشریفات خدمات مجالس خوب بایستی به بودجه شما نگاه میکند و طبق آن بهترین پلن را پیاده سازی نمایند. 

مشاوره رایگان و همراهی دوستانه، اهمیت ویژه به دیزاین، موزیک و نورپردازی خوب، پذیرایی مناسب و شایسته از مهمانان، ارائه غذای با کیفیت و ... نیز جزو دیگر ویژگی های مهم یک تشریفات مجالس خوب می باشد.

تشریفات عروسی خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن جایگاه ورود عروس و داماد خاص،گل آرایی مناسب ورودی تالار، داشتن سیستم صوتی و نورپردازی خوب، دارا بودن گروه موسیقی و استیج، داشتن جایگاهی برای عروس و داماد، داشتن اتاق پرو لباس بزرگ، داشتن اتاق عقد تمیز و به روز، استفاده از روکش صندلی و رومیزی های با رنگ های شاد، پذیرایی مناسب از مهمانان، سرویس های بهداشتی تمیز، موقعیت مناسب برای دسترسی سالن و ... جزو مهمترین ویژگی های یک تشریفات عروسی خوب می باشد. همچنین تشریفات عروسی خوب مهمانی را با یک شام خوب تمام می کند.

تشریفات مجالس جیوانجی چه خدماتی به عروس و دامادها ارائه می‌دهد؟

مهمترین وظیفه یک تشریفات مجالس پذیرایی با کیفیت و شایسته از مهمانان میباشد.

  • انتخاب یک تالار یا باغ عروسی متناسب با سلیقه، تعداد مهمانان و بودجه عروس و داماد
  • گل آرایی تالار یا باغ و تزئین اتاق عقد، سفره عقد و جایگاه عروس و داماد
  • معرفی گروه های موسیقی متناسب با سلیقه و بودجه‌
  • معرفی گروه‌های فیلم‌برداری و عکاسی متناسب با سلیقه و بودجه‌
  • معرفی به فروشگاه‌ها‌ی تهیه کارت عروسی
  • معرفی عروس و داماد به آرایشگاه های مناسب و متناسب با بوجه
  • معرفی عروس و داماد به فروشگاه های لباس عروس و کت شلوار
  • معرفی خودرو های اجاره ای جهت ماشین عروس
  • معرفی به گل فروشی ها برای گل آرایی ماشین عروس

چه چیزهایی باید قبل از قرارداد با تشریفات مجالس بررسی شود؟

قبل از امضای قرارداد، در مورد مسایل زیر با تشریفات مجالس صحبت کنید و به توافق برسید:

  • مطمئن شوید که تشریفات عروسی شما فکر همه جای کار را کرده است.
  • نوع پوشش خدمه چگونه است.
  • زمان برگزاری جشن را دقیق ذکر کنید.
  • از مدیریت سالن راجع به محدودیت های خاص بپرسید.
  • نحوه پرداخت هزینه هزینه های جانبی اضافه
  • شرایط نگهداری و سرو غذاهای عروسی

تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است

مراسم نامزدی یکی از بهترین و خاطره انگیزترین روز در زندگی هر دختر یا پسری است. همه افراد دوست دارند همه چیز در این روز عالی و بی نقص باشد. برای داشتن یک مراسم خوب و بیاد ماندنی باید برای تشریفات مراسم نامزدی از قبل برنامه ریزی کرد. اما برای خیلی ها این سوال پیش می آید که تشریفات مراسم نامزدی شامل چه چیزهایی است. با این مقاله همراه شوید تا با بخش های مختلف تشریفات مراسم نامزدی آشنا شوید.

جشن نامزدی

نامزدی بر اساس توافق دو خانواده و پسر و دختر دورانی قبل از ازدواج است که دو خانواده و دختر و پسر با هم آشنا می شوند و این دوران تا قبل از برگزاری مراسم عروسی ادامه پیدا می کند. گرفتن و برگزاری جشن نامزدی با توجه به رسم و رسوم خانواده ها متفاوت است. برخی از خانواده ها مراسم نامزدی را به صورت یک مهمانی خانوادگی برگزار می کنند و برخی دیگر جشن نامزدی را با جشن عقدکنان یکی کرده و جشن عقد مفصلی می گیرند. بنابراین جشن نامزدی می تواند یک مهمانی خصوصی یا یک جشن مفصل باشد. دوران نامزدی جز بهترین و شیرین ترین دوران زندگی است.

انتخاب حلقه نامزدی، از مهمترین قسمت های تشریفات مراسم نامزدی

یکی از مهمترین و اولین نکات در برنامه ریزی برای گرفتن جشن نامزدی انتخاب و خرید حلقه است. انتخاب حلقه در تشریفات مراسم نامزدی می تواند توسط خانواده پسر انتخاب شود یا برخی از خانواده ها عروس خانم را نیز همراه خود می برند تا به سلیقه او حلقه را انتخاب کنند. از دیگر قسمت های تشریفات مراسم نامزدی ، خرید یک جای حلقه شیک و زیبا می باشد.

میز آرایی میز نامزدی ، از دیگر قسمت های تشریفات مراسم نامزدی

میز نامزدی یکی دیگر از قسمت های مهم در تشریفات مراسم نامزدی است. ابتدا باید با توجه به اندازه مهمان ها، اندازه میزتان را انتخاب کنید و سپس ایده ای برای تزیین آن را انتخاب کنید. می توانید برای عروس و داماد یک جایگاه درست کنید و میز را جلوی آنها قرار دهید یا می توانید میز را در گوشه ای قرار دهید. می توانید از میزهای با ارتفاع های مختلف استفاده کنید و آنها را کنار هم قرار دهید که نمای بسیار زیبایی را بوجود می آورد. برای روی میزها بهتر است از پارچه نباتی رنگی، تورهای اکلیلی و یا پارچه های سرمه دوزی استفاده کنید و برای زیباتر شدن میزها، پارچه را در قسمت فواصل میز فرو ببرید. وسایلی که بر روی میز نامزدی چیده می شود، سلیقه ای هستند و مانند سفره عقد نیست. معمولا بر روی میز نامزدی حلقه، چادر، قرآن، میوه، شیرینی و … چیده می شود. برای زیبایی بهتر میز از گلبرگ های پرپر شده استفاده کنید. از شمع های گوناگون نیز می توانید برای زیباتر شدن میز استفاده کنید. در برخی مراسمات نامزدی، کیک هم بر روی میز گذاشته می شود. می توانید برای یادبود هم نقل یا چیز دیگری در نظر بگیرید تا در مراسم به مهمان ها بدهید.

تشریفات مراسم نامزدی شامل چه بخش هایی است

مراسم نامزدی یکی از بهترین و خاطره انگیزترین روز در زندگی هر دختر یا پسری است. همه افراد دوست دارند همه چیز در این روز عالی و بی نقص باشد. برای داشتن یک مراسم خوب و بیاد ماندنی باید برای تشریفات مراسم نامزدی از قبل برنامه ریزی کرد. اما برای خیلی ها این سوال پیش می آید که تشریفات مراسم نامزدی شامل چه چیزهایی است.

هزینه عروسی چقدر است؟

موضوع چالش برانگیزی که امروزه در اولویت همگان است این موضوع میباشد که برگزاری مراسم عروسی چقدر هزینه دارد ؟ تقریبا میشه گفت که تمامی هزینه های شما بستگی به میزان انتظار شما از مراسم عروسی دارد میتوانید از قسمت پکیج های عروسی که در قسمت سایت قرار دارد میزان انتظار خود را از برگزاری مراسم خود تخمین بزنید و برسی کنید که به چه خدماتی برای خدمات مجالس خود نیازمندید برگزاری جشن عروسی برنامه ریزی شده در زمان بندی کارها و هزینه ها خیلی صرفه جویی میکند از جمله از هزینه های ناگهانی جلوگیری کرده و از استرس نگرانی شما می کاهد

قانون اول: هزینه خاصی برای تشریفات عروسی  وجود ندارد

تمامی قیمت  تشریفات مجالس   به انتظار شما از سبک مراسمی که برای عروسی خود مد نظر دارید دارد  همینطور  میتوانید از قسمت پکیج  عروسی   خدماتی که  تشریفات عروسی ژوان برای شما در نظر گرفته استفاده کنید

جنبه هایی که باید در نظر گرفته شوند

اما بیایید به هزینه های واقعی عروسی شما برسیم . هزینه هایی وجود دارد که به هیچ وجه نمی توانید از آنها صرف نظر کنید و البته صحبت ما در مورد مراسم است که هزینه ای اجتناب ناپذیر دارد. بدیهی است که هزینه ها با توجه به انتخاب مراسم متفاوت خواهد بود

نحوه محاسبه بودجه عروسی

۱-تعداد مهمانان را مشخص کنید

تهیه لیست مهمانان اولین قدم قبل از شروع برنامه ریزی برای یک روز بزرگ است. انتخاب مکان و بدیهی است که منو به تعداد مهمانان بستگی دارد که باید شرایط کیفیت و قیمت را برآورده کند.

۲-مکان و پذیرایی را  انتخاب کنید

۳- هزینه عکاس عروسی

خدماتی که بدون آن نمی توانید انجام دهید  عکاس عروسی  است : در این اشتباه که به یک فرد حرفه ای اعتماد نکنید، دچار اشتباه نشوید ، زیرا او خالق خاطرات روز شما خواهد بود. برای این کار، ۱۰ درصد از کل بودجه باید به این متخصصان اختصاص یابد که کار هنری آنها برای یک عروسی عالی لازم است.

انتخاب فردی که تجربه داشته باشد و با شما هماهنگ باشد، یک نقطه شروع عالی برای انتخاب بهترین عکاس عروسی برای شماست. در مورد هزینه ها، هر عکاس بر اساس خدمات یا بسته های ارائه شده، تعداد همکاران در تیم و سایر عوامل قیمت متفاوتی خواهد داشت. در نظر بگیرید که میانگین هزینه ها از ۵/۶ میلیون تا ۲۰ میلیون  شروع می شود .

۴- هزینه لباس عروس

البته لباس عروس را فراموش نکنیم !  همه چیز به خواسته شما و اولویت های شما در مورد لباس رویاهای شما بستگی دارد (زیرا همیشه چیزی وجود دارد که عروس به آن اهمیت بیشتری می دهد) اما مهمتر از همه به کیفیت و جدیت تامین کننده انتخابی بستگی دارد.

هزینه اجاره لباس عروس بستگی به نوع پارچه و جنس لباس عروس دارد که هزینه اجاره لباس عروس به حداقل ۲ میلیون میرسد

باغ تالار مجلل پرنسس

باغ تالار مجلل پرنسس یکی از زیباترین و مدرن ترین باغ تالارهای شیراز است که کلیه خدمات و تشریفات عروسی آن را مجموعه خدمات مجالس ملل به عهده دارد.

این باغ عروسی با محیطی وسیع و سرسبز و فضاسازی شده با همکاری مشاورین مطرح، یکی از بهترین باغ های شیراز به شمار می آید.

در باغ تالار مجلل پرنسس می توانیم میزبانی کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما با ظرفیت پذیرایی حداکثر 700 نفر با بهترین و مدرن‌ترین شرایط باشیم.

محوطه وسیع، زیبا و فضاسازی شده باغ تالار پرنسس با آلاچیق و حوض و آبنما با جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات روز دیزاین شده و باعث زیبایی بیشتر این باغ شده است.

اطلاعات تماس

آدرس: شیراز ، ابتدای جاده صدرا ، خیابان آپادانا 7 ، باغ مجلل پرنسس

موبایل : 09179130177

موبایل : 09363798857