09179130177

تشریفات لوکس جیوانجی با در هم آمیختن هنر و خلاقیت با تکنولوژی روز دنیا و مدیریت حرفه ای و تخصصی انواع مراسم و جشن های باشکوه و فاخر را به زیباترین و اقتصادی ترین طرق ممکن برگزار می نماید و از همین رو یکی از اولین انتخاب های هر عروس و دامادی در شیراز به شمار می رود ، شما نیز میتوانید بهترین شب زندگی خود را به تشریفات لوکس جیوانجی بسپارید و از این شب بیاد ماندمی خاطره ای زیبا در ذهن خود و میهمانانتان به جا بگذارید .

این مجموعه تمامی خدمات مورد نیاز برگزاری یک مراسم عالی و کامل از جمله گل آرائی شیک ، شمع آرائی لوکس ، نورپردازی ، آتش بازی ، سفره عقد ، سرو شام و پذیرائی را ارائه می نماید . تشریفات جیوانجی مراسم شما را به هر سبکی که در نظر داشته باشید برگزار کرده و سفره عقدی مناسب با سلیقه شما آماده می نماید . تشریفات جیوانجی با تیم آموزش دیده و کار بلدی که در اختیار دارد تمام نیازهای برگزاری یک مراشم باشکوه را رفع کرده و برنامه ریزی های لازم جهت درست پیش رفتن کارها را به عهده میگیرد . این مجموعه دارای تعداد زیادی باغ و تالار و عمارت عروسی متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظر شما می باشد .

در یک جمله ، هنر ، سلیقه ، تخصص ، تجربه و مشتری مداری به صورت 100% در تشریفات مجالس جیوانجی درهم آمیخته اند تا این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز برنامه ریزی برای اجرای مراسم عروسی تبدیل نمایند . گل آرایی های عروسی و دکوراسیون های مدرن ، خاص ، حرفه ای و به روز در تشریفات مجالس جیوانجی حرف اول را می زنند که موجب شده اند تا این مجموعه به یکی از هنرمندانه ترین تشریفات های عروسی در شیراز تبدیل شود .

اگر برای برگزاری مراسم عروسی ، مراسم نامزدی ، جشن عقد و یا جشن تولد خود و عزیزانتان به دنبال دیزاین های خاص و متفاوت هستید و یا دوست دارید تا خاطره شیرین جشن شما بواسطه گل آرایی و شمع آرایی و تزئینات و دکوراسیون و پذیرایی برای همیشه در ذهن ها باقی بماند ، خدمات مجالس جیوانجی بهترین انتخاب شما می باشد . سبک های روستیک ، بوهو و رویال جزء تخصص های خدمات مجالس جیوانجی محسوب می شوند . این سبک ها در زمان نوشتن این مقاله از جمله پر طرفدار ترین استایل ها برای دکوراسیون مراسم عروسی هستند که این روزها بسیاری از زوج های خوش سلیقه در پی موسساتی با تجربه و حرفه ای در ایت زمینه هستند . خدمات مجالس جیوانجی با سابقه ای بالغ بر 30 سال و بهره گیری از تجربه برگزاری بیش از 1000 مراسم عروسی ، نامزدی ، جشن عقد ، تولد ، سالگرد ازدواج ، سمینار و .... قرارداد به تمامی تالارها و باغهای شیراز و باغ عمارتهای مجوز دار حومه شیراز همچنین ارائه بهترین منوهای غذایی و بهترین دیزاین دسر و دکوراسیون ها ، بهترین انتخاب زوج های خوش سلیقه به شمار می رود .

بهترین آتلیه های فیلمبرداری ، بهترین باغ تالارها ، بهترین عمارتهای عروسی ، لذیذترین و با کیفیت ترین غذاها ، زیباترین و خوشمزه ترین دسرها ، خاص ترین سفره های عقد ، حرفه ای ترین گروه های موزیک و نورپردازی و بهترین تیم گل آرایی مراسم عروسی را از خدمات عروسی جیوانجی انتظار داشته باشید .خدمات عروسی جیوانجی با سابقه ای طولانی و درخشان و رزومه ای پربار از جمله موسسات دارای پروانه کسب معتبر است که برنامه ریزی و اجرای انواع مراسم های عروسی ، نامزدی ، عقد ، تولد ، همایش و سمینار را با به روزترین متد علمی و آخرین مد روز دنیا انجام می دهد و با حرفه ای ترین گروه های شیراز اجرای آنها را بر عهده می گیرد .خدمات عروسی جیوانجی از جمله موسسات لوکس شیراز است که برای برگزاری مراسم در محیط لاکچری ، یکی از بهترین و مطمئن ترین انتخاب ها محسوب می گردد .

کترینگ عروسی جیوانجی با ایده های نو ، خاص و منحصر به فرد برگزاری مجلل ترین و لوکس ترین جشن ها می باشد . سفره عقد لاکچری و مدرن به همراه دکوراسیون مراسم و برنامه ریزی صفرتاصد مراسم خود را به کترینگ عروسی جیوانجی بسپارید تا با خیالی آسوده و راحت در جشن خود شرکت نمایید . کترینگ عروسی جیوانجی یک مجموعه کامل از افراد حرفه ای و با تجربه ای است که در کنار یکدیگر کترینگ عروسی جیوانجی را تشکیل داده و انواع مراسم از جمله نامزدی ، عقدکنون و عروسی را به بهترین نحو که شما بخواهید برگزار می نماید .

تشریفات جیوانجی برگزارکننده انواع مراسم جشن تولد ، جشن نامزدی ، جشن عقد و جشن عروسی در بهترین و زیباترین باغ عروسی و عمارت عروسی با بالاترین سطح خدمات رسانی می باشد . سبک های مدرن و جدید ، دیزاین ها مانند دیزاین روستیک و دیزاین باکاراتی از جمله تخصص های تشریفات جیوانجی می باشد . اجرای هرگونه دکوراسیون مطابق با ژورنال های خارجی و جدیدترین مدل های روز دنیا را با آسودگی خاطر می توانید به تشریفات جیوانجی بسپارید . گل آرائی ژورنالی ، طبخ غذاهای خوشمزه و با کیفیت و متنوع ، باغ تالارهای شیک و مجلل و سایر خدمات مربوط به مراسم ، همگی در تشریفات جیوانجی با بهترین و به روزترین متد روز دنیا و با در نظرگرفتن سطح بودجه مطلوب انجام می پذیرد . با کمک تیم تشریفات مجالس تشریفات جیوانجی ، رویایی شما را برای برگزاری یک عروسی فاخر و با شکوه ، رویایی دست یافتنی خواهد بود .

سوالات پر تکرار کاربران درباره تشریفات مجالس در شیراز

اطلاعات تماس

Address: Shiraz, Sattarkhan Blvd., No. 13, Dariush Building, Fourth Floor

Tell no : +989177110025 

Public Relations : +989124334021

Email: info [at] abokhaksazan.com