09179130177

تجهیز کامل و دیزاین صفر تا صدی فضاهای باغ و سالن و فضاهای شخصی جهت مراسم عروسی

پیشنهاد می‌شود عروس و داماهای گرامی که قصد اجرای مراسم نامزدی، عقد و یا عروسی خودرا دارند به فضاهای شخصی مناسبی که در اختیار می‌توانند داشته باشند هم توجه داشته باشند. می‌توانند با معرفی این نوع فضاها به مشاور و مجری منتخب خود نسبت به برگزاری مراسم خود دراینگونه فضاهای شخصی اقدام نمایند. ابتدا می‌بایست مشاور و مجری مراسم شما از محل پیشنهادی بازدید و در صورت تائید کارشناسان آن مجموعه جهت تجهیز صفر تا صدی و تامین تمامی موارد ضروری جهت استقرار و پذیرائی و دیزاین و اکسسوری ها اقدام نماید.

استفاده از فضاهای شخصی در کاهش هزینه‌ها و زمان اجرای مراسم (محدودیت ساعت اجرا) بسیار به نفع عروس و دامادهای  گرامی می‌باشد. 

تزئینات و اکسسوری و چیدمان مراسم عروسی

مهمترین بخش در آرایش و چیدمان هر مراسمی که به زیباتر و خاص‌تر شدن آن مراسم کمک می‌کند، استفاده درست و دانش چیدمان و تزیین آن محل می‌باشد. تزئینات و اکسسوری و چیدمان مراسم عروسی نیازمند داشتن امکانات کامل و بروز یک مجری تشریفات و خدمات مجالس می‌باشد. موسسه تشریفات مجالس با کلکسیونی ازبهترین ایده‌ها و متنوع‌ترین اکسسوری‌ها و میزها و صندلی‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف به صورت انحصاری آماده ارائه خدمات در سراسر کشور عزیزمان به عروس دامادهای گرامی می‌باشد. 

سوالات پر تکرار کاربران درباره تشریفات مجالس در شیراز

اطلاعات تماس

Address: Shiraz, Sattarkhan Blvd., No. 13, Dariush Building, Fourth Floor

Tell no : +989177110025 

Public Relations : +989124334021

Email: info [at] abokhaksazan.com